Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fenix007

4. 12. 2009 12:01
každopádně to jde

můj táta hledal všemi způsoby 9 let, pak jsem mu udělala jednou inzerát já a na ten si našel svou současnou ženu; je to i bezvadná "macecha" :-) Takže to jde. Tatík se ženil loni v 59 a ten můj inzerát byla partyzánština, řekla jsem mu o tom, až když chodily odpovědi :-)

0 0
možnosti

papaya

4. 12. 2009 11:39
zajímavé

Pokrok je pokrok. V tom lepším i horším slova smyslu, jak si kdo vybere. Když jsem byla puberťačka, možnosti seznámení byly jiné, o internetu jsme si všichni mohli nechat jen zdát. Kontakt se dal navázat přímo - škola, taneční zábavy, kina, kroužky, ulice anebo nepřímo - seznamky v novinách, ze kterých se člověk v podstatě nic nedozvěděl anebo mi v tom krásném věku rovnou přišly zbytečné a k smíchu. Já osobně dnešní nové možnosti v seznamování vidím jako velkou výhodu, problém je snad jen v tom, umět rozlišit, jaká osobnost a s jakými skutečnými úmysly se za daným profilem skrývá. Ale tak tomu bylo vždycky bez ohledu na technické vymoženosti té které doby, a k tomu zjištění se každý musí propracovat sám ... hezky se tomu říká - nabít si párkrát hubu. Pěkný den :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS