Války barev aneb atmosféra Paintballu

Je tomu už delší dobu, co se pohybuji okolo adrenalinového sportu, zvaného Paintball. Ať už víte jen z doslechu nebo jste poznali " na vlastní kůži " co tento druh sportu znamená, asi se shodneme, že je to divočejší záležistost než by člověk na první " pohled " řekl. Tento příspěvek věnuji jedné z jeho tváří - ne té sportovní ale té více military ( i ta má však hodně podob, nehraje se zdaleka jen v takovýchto prostorách a tímto způsobem ) .

Fotky okolo této " války barev " se mi postupně množí ( především díky tomu, že je mou prací tohle vše fotit - jak produkty, tak hřiště apod. ) a tak jsem se rozhodl, dát sem náhledy na několik z nich. Ať už jste kdo o tomto sportu cokoli slyšeli či je pro Vás novinkou, že kdosi běhá po lese a střílí barevné kuličky a nebo jste ostřílený hráč-ka - koukněte se.

Nafotil jsem též velkou řadu fotek v bývalých vinařských sklepech, na Praze 2. Aktuálně tam vzniklo rozsáhlé paintballové hřiště. Je tam velká vlhkost, docela dost tmy a docela dost plísně ( naředěné barvami ze syčících hlavní ). V prostoru jsou stopy po bývalém zařízení ( trubice na víno vedou všude, kam se člověk podívá ), staré rampy, větrací šachty a mnoho zcela neznámých místností a prostor ( o jejichž funkci nevím zcela nic ). Z fotek je myslím zřejmé, že tyto prostory jsou impozantní a že nasvícení už jen udělalo tečku za celkovým dojmem, jež je více než působivý.

 

Více mých fotek ( nejen okolo paintballu ) pak naleznete zde.

 

Autor: Radek Martinek | čtvrtek 3.3.2011 14:00 | karma článku: 7,47 | přečteno: 954x
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1430x
Jsem uživatelem svého života, na který píši strohé recenze. Zajímá mne svět kolem mého já, a to nejen v dosahu zorného pole ale mnohem dál.

www.martinekradek.cz

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

Oblíbené stránky