Diskuse

Skanzen Vychylovka a Lesní úvraťová železnice

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marek Trizuljak

11. 8. 2011 12:43
Kdo chce s šedým vlkem býti, musí s ním unisono výti

Promiňte mi ten veršovaný žertík...:-)

O nic nejde, fotky ze skanzenu jsou velice přitažlivé a hned by mne zlákaly, abych se tam zajel podívat. Ohledně počasí an focení, to je klasický problém. Autor to focení v mlze zvládl se ctí. A ta stará úzkokolejná trať na Kysucích je tak pěkná, že by stála za samostatný fotoblog. Pokud si vzpomínám, existuje o ní polohraný, polodokumentární film, ale marně na něj hledám nějaký odkaz...

0 0
možnosti

richardhorak

8. 8. 2011 23:48
Karmu ...

... jsem dal, protože se mi fotografie obsahově líbí. Některé jsou i velmi zajímavě odfocené ... R^

A jestli tam tu železnici máte, klidně ji sem dejte ... budu rád ... jsem "železniční" typ. :-)

0 0
možnosti

radekmartinek

9. 8. 2011 16:40
Re: Karmu ...

Bohužel zde nejde do textu zakomponovat pořízené video - stránka nepodporuje Vimeo server, proto je článek ochuzen. Když jsem to sem dával, ještě jsem toto netušil. Takže v originále je článek " barvitější " - jsou v něm zachyceny i pohyblivé obrázky přímo z jízdy železnicí.

Odkaz na mé stránky je v textu dole - http://www.martinekradek.cz

Co se týká odfocení - měl jsem jedno z těch horších počasí a proto fotky nejsou kdovíjak působivé, každopádně jako dokumentace tohoto prostředí to, myslím, stačí. :-)

0 0
možnosti

šedý vlk

8. 8. 2011 21:35
Poměrně

podrobně popisujete železnici, ale fotky nejsou žádné :-(, přičemž právě železnice je nejzajímavější.

0 0
možnosti