Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brnl

Úsměvné blafy

"ideální protějšek", "prostě jen vzala to nejnutnější, popadla děti a odešli pryč" a tohle se stalo v kterém vědecko - fantastickém filmu.

Povětšinou člověk vidí slepice které to osudově začne svědit někde v rozkroku připraví kvůli tomu děti o slušného a normálního otce, normální rodinu a odejdou k tomu "osudovému" povětšinou 3x rozvedenému protějšku a potom se z toho snaží ještě vyrazit soudně maximum na alimentech a majetku. Takovýmhle by ze zákona ty děti měli ze automaticky odebírat.

Zajímavé že ty "osudové" "šťastné" páry povětšinou nikdo nikde nevidí.

Samozřejmě že tohle platí i v opačném gardu, zkrátka chlap s mozkem slepice zaplaveným hormony udělá tohle nápodobně akorát že ten odejde bez dětí a stojí ho to hodně a hodně peněz.

0/0
29.1.2010 20:29

Zuzana Hejná

shrnu to

někoho potkám a po měsíci (týdnu, noci?) vím, že je to ten pravý. A že ten, co ho mám x let doma, ten pravý není. Ó, jaké prozření.

0/0
27.1.2010 7:52

Ccecil

Re: shrnu to

navíc při vědomí, že ten "pravý" tím pravým do roka nebude a navíc si najde jiného "pravého".

0/0
27.1.2010 9:34

Hanka Novotná

Re: shrnu to

Pravým se člověk projeví až v krizových situacích.

0/0
27.1.2010 10:38

krysodlak pizmovy

Re: shrnu to

napriklad?

0/0
27.1.2010 12:29

Hanka Novotná

Re: shrnu to

nemoc, problémy v práci, smrt v rodině....Prostě nejen v dobrém, ale i v tom zlém. Stát při sobě.

0/0
27.1.2010 13:06

wandering star

Když nemůžeme mít, co chceme,

je moudré chtít to, co máme.

0/0
27.1.2010 3:57

SID09

Re: Když nemůžeme mít, co chceme,

Te je hezký heslo, ale když on pak člověk pozná, že může mít  ve vztazích prakticky to co chce ( - teda mírně přeháním ), tak se pak někdy nespokojíí s tím co má ( teda čistě teoreticky ) ;-D!!

0/0
27.1.2010 5:49

wandering star

Re: Když nemůžeme mít, co chceme,

Dokud nemáš rodinu, proč ne. Aspoň máš příležitost zjistit, že většinou si nepolepšíš o tolik, o kolik jsi čekal. Vztah je totiž jako čundr - najdeš jenom to, co jsi sám přinesl.

0/0
29.1.2010 5:49

SID09

Re: Když nemůžeme mít, co chceme,

Jo, ale říkej to těm mladým - ti budou teď moralizovat a za 20 let může být všechno jinak. Prostě - pak změní názor tak, jak mu to bude momentálně vyhovovat. Takže - asi tak. ;-)

0/0
29.1.2010 19:17

admiral666

Re: Když nemůžeme mít, co chceme,

ty s tim bruchem nemas na vyber ;-D

0/0
27.1.2010 10:39

angr

jen tak na okraj

Drahý mladý pane. Vytiskněte si prosím tento článek na papír (to by se mohlo i za těch 25 let dát přečíst) a až vám bude kolem 50-55, přečtěte si jej. Jo a ještě jednu maličkost, podepište si jej, abyste potom zbytečně nehádal, kterej deb... to psal. Ale jinak krásné čtení...

0/0
27.1.2010 1:26

SID09

Re: jen tak na okraj

Když on je ještě mladej a neví co jej doopravdy v životě čeká. Je docela možný, že svoje názory po těch 25 letech trošku poopraví. ;-D!!;-)

0/0
27.1.2010 5:46

Zly_Soused

No já nevím

jak někdo řekněme 25+ může věřit na takovou blbost, jako je osudová láska. Důležité je zachovat chladnou hlavu a držet se hesla; čím víc si ze začátku rozumíme, tím dřív si dáme přes držku.

0/0
27.1.2010 0:51

admiral666

Re: No já nevím

hej sousede a ty bys vlezl na holku z rozumu? S takovou se da krasne spolubydlet, ale ne bez pozvraceni soulozit.

0/0
27.1.2010 10:41

menesis

Chyba

je uz na zacatku proc jste delal rodinu snasel na hnizdo kdyz to nebyl ten osudovy protejsek stacilo prece pockat a kdyz uz jste udelali chybu tu praci musite dokoncit kvuli detem(jestli o to jsete stoji).

0/0
26.1.2010 23:57

Wendolene

Re: Chyba

Jenze hodne lidi se usadi s nekym, protoze uz chteji byt usazeni. Hlavne zeny to delaji, voli pana bezpecneho namisto cekani. Potom chteji deti, protoze co kdyz jim ujede vlak a pak zacnou problemy...

0/0
27.1.2010 0:43

admiral666

Re: Chyba

Tak ono taky neni snadne nechat ujizdet a cekat a cekat, jestli to prave prijde.

0/0
27.1.2010 10:42

fr-mottl

kdyz jsem byl v puberte a zacal se zajimat

o divky tak mi maminka rikala - chlapce . v zivote se muzes spolehnout jen na jedinou zenskou - tvoji mamu ...

0/0
26.1.2010 22:55

Vikina

Re: kdyz jsem byl v puberte a zacal se zajimat

tak už chápu, proč se říká, že maminka má vždycky pravdu !

0/0
26.1.2010 23:06

SID09

Re: kdyz jsem byl v puberte a zacal se zajimat

Ale je taky vhodny, aby synacek matinku neobtezoval svzmi problemy do 80 let, ale aby se taky umel postavit na vlastni nohy a naucil se resit svoje problemy sam, ne ? Ten, ktery potrebuje ke vsemu svoji maminku je podle me dost ujety, ne ? !!;-D?

0/0
27.1.2010 16:06

Luisa

Re: kdyz jsem byl v puberte a zacal se zajimat

;-DR^ Souhlas, to je docela... "vhodný" ;-D! (Jenže když mu to mamí tluče do hlavy od malička, tak holt asi moc nemá na výběr ;-))

0/0
27.1.2010 21:02

SID09

Re: kdyz jsem byl v puberte a zacal se zajimat

V určitým věku snad rodiče opouštíme a stavíme se na vlastní nohy - teda za mých mladých let to tak bývalo. Jedny i druhé rodiče jsme jednou za čas navštívili, ale nijak jsme je nežádali o pomoc a nečekali ani žádné rady.

Dobře jsem se oženil, dobře mi tak!!. ( akorát manželka se blbě vdala ) ;-D!! Děcka všeobecně nějak zpohodlněla a neumí se o sebe postarat.  Plná huba kecú o tom co by, kdyby, lidský práva, zábava a skutek utek. Když mají máknout tak je bolí celý člověk.  To pak fakt není těžký takovýho "partnera" ze života vygumovat. !!

0/0
28.1.2010 16:31

Luisa

Re: kdyz jsem byl v puberte a zacal se zajimat

Je to tak pořád, Side, většina se UMÍ postavit na vlastní nohy, né?

No a ti "mamánkové", to je důsledek výchovy v některých roďkách, kde holt děti neměly ŽÁDNÉ povinnosti, jen ty natažené ručičky... Pak je holt máma opravdu tou jedinou ;-D, na kterou se může spolehnout! Taková partnerka-světice, která by na tohle ("když má máknout, tak ho bolí celej člověk" ;-D) přistoupila, asi fakt neexistuje ;-).

0/0
28.1.2010 20:58

Hanka Novotná

Těžko lze stavět svoje štěstí

na neštěstí druhých...Takže ne.

0/0
26.1.2010 22:52

Vikina

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

R^R^

jenže, Hani, to platilo kdysi, dnes přece nesmíme nikomu sahat na jeho konzum :-/:-(

0/0
26.1.2010 23:08

fr-mottl

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

mame v rodine pripad, kdy manzelka (svagrova) je skutecne *'nestravitelna' zenska. Ale stalo se, svagr si ji vzal v mladistvem poblouzneni a pak prisly deti a teprve pote jsme vsichni videli, ze se tady stala chyba. Samozrejme, ze ji svagr jeste pred rozvodem zahybal. Je otazka, co byla pricina, hledal jenom sve stesti na jeji ukor nebo ho mila dama k tomu dohnala?

0/0
26.1.2010 23:19

Hanka Novotná

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

No on ten švagr taky nebude žádnej tulipán. Na krachu vztahu mají podíl vždycky oba dva. Líbí se mi, jak jste všichni měli dokonalý přehled a vydedukovali striktní závěry o vztahu švagra se švagrovou. Není to tak trochu jejich věc?

A myslela jsem to úplně jinak. Nemůžu si dovolit zamilovat se jinde a nebrat přitom ohled jak se s tím popere moje rodina či rodina milence. Nelze být šťastný, když  se nejbližší trápí. Je to o hloupém bourání mostů...kvůli momentálnímu poblouznění zrušit něco co fungovalo (třeba i s problémy - kde nejsou?).

0/0
28.1.2010 9:33

Vikina

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

Výborně, Hani, o tom to přesně je. Proto V. Snad si to přečte i luborka, podle ní bys totiž, pokud Ti zdrhne manžel, mu měla přát všechno nejlepší, protože jej přece pořád miluješ. Je tohle možný 8-o? Nu, má dost času na to to jednou realizovat v praxi ;-D.

0/0
28.1.2010 15:51

SID09

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

Já bych doplnil Hanku - můžu si dovolit se zamilovat  jinde, ale musím brát  ohledy. Pamatuji na zásadu, že nejdu nic bourat, ale naopak zlepšovat !  Zlepšovat mezilidské vztahy !!!!;-D

0/0
28.1.2010 16:42

Hanka Novotná

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

Side, a jak si představuješ takový zlepšování mezilidských vztahů?;-D;-)

0/0
28.1.2010 17:12

SID09

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

No nebudu to rozmazávat. Každému takovému vztahu se mohu i po letech podívat klidně do očí a ona mě. ;-D  Za 20 let budu třeba nostalgicky a s úsměvem na rtech vzpomínat. Je fakt, že to může vyvolávat mírnou žárlivost, ale na druhé straně - žádná strana netrpí. !!;-)!!

0/0
29.1.2010 5:17

Vikina

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

No jo, SIDe, ale to zvládneme jenom my, mužští. Ženský to maj jinak, to snad víš ;-(;-(:-).

0/0
28.1.2010 17:12

Hanka Novotná

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

Ne všechny Viky;-)

0/0
28.1.2010 17:14

SID09

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

Ženský do toho chodí často po hlavě. Zamilují se, nevidí neslyší a v hlavě mají místo jen pro pro svoji novou lásku. Ten jejich původní je tím největším moulou na světě. Staví se do pozice trpitelky a rozvod je pak na spadnutí, nebo  vedle sebe žijí jako cizí lidé. Některé se vyléčit dají některé ne. ;-)!!!!

0/0
29.1.2010 5:22

Luborka

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

No, pokud ho už nemiluje není o co stát. Je vůbec možné někoho nejprve milovat a pak už ne? Kolik lidí žije spolu jen proto, aby si neublížili odchodem a přitom si ubližují přítomností? Jaký to má smysl? "Nelze být šťastný, když  se nejbližší trápí". Být s někým jenom proto, že se to nosí se považuje za štěstí? Lidé se cítí ukřivděni odchodem partnera proto, že  se domnívají, že se mu obětovali. Když jsou pak opuštěni cítí se poníženi. To se těžko odpouští. A tam kde chybí schopnost odpouštět nelze mluvit o lásce. Abychom dokázali odpustit potřebujeme pochopit konání toho kdo nám ubližuje. Pro Mr. Vikina - prožila jsem dvacet let v manželství, než mi manžel odpověděl na mé otázky  tak, že už mě nemiluje. Dnes už nezkoumám proč a co se stalo, je to už hodně let. A proč bych měla? Zařídila jsem se po svém a zvykám si na pocit štěstí a přeji ho všem kolem sebe, protože je to prima pocit.

0/0
29.1.2010 17:23

Luborka

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

Pokud je vztah plnohodnotný není co hledat, a když nehledáme nic nenacházíme,možná potkáváme. Potkat někoho může znamenat osvěžení, ale hledání a nalezení znamená uspokojení a naplnění . Když vím co se skrývá pod pojmem  štěstí jistě ho ráda dobřeji i jiným, jinak bych nemohla cítit štěstí a jestli vnímám smutek, je to  proto, že netuším, co znamená štěstí. Jenom každý sám za sebe může něco cítit a si způsobovat, nikdo jiný toho není schopen, jiní nás mohou ovlivnit svým projevem, který se nám líbí nebo ne, tedy ho přijmeme nebo odmítneme, a zase jsme to každý sám co to udělá = se odsoudí ke štěstí nebo zármutku. Sahat někomu do života = žít na úkor, to znamená diktovat, co má cítit. Lze to nazvat také vydíráním: nevidíš, že jsem nešťastný? Jak můžeš být šťastný? Takže ten od kterého odešli nemiloval, protože jinak by rozuměl a chápal.A naopak: Vidíš-li mé štěstí proč se z něho neumíš radovat? Ten od kterého odešli má možnost pochopit, co to znamená milovat, a to každý potřebuje sám.

0/0
26.1.2010 23:34

SID09

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

Kdyby mi to někdo takkto vysvětlil, tak ani nevím čí jsem a kde bydlím.!!!!;-D Nějak jednodušeji by to nešlo ? ;-)!!?

0/0
27.1.2010 16:09

Luborka

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

No, umím to už jenom složitěji ;-)

0/0
27.1.2010 21:08

Vikina

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

SIDe ;-D;-D, tak nějak podobně jsem to chtěl okomentovat už včera, ale tušil jsem, že Luborka moc neví, o čem je řeč ;-(;-(.

0/0
27.1.2010 21:46

Luborka

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

Pro mne je důležité co cítím. Pro Vás evidentně to co víte. Myslíte, že je to špatně tak jak to je?

0/0
28.1.2010 9:51

Vikina

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

Luborko, až dospěješ, pochopíš, že důležité je pro Tebe to, co cítí to ostatní kolem sebe. Partner nejsou boitčky, které můžeš hodit do popelnice, protože jsi za výlohou viděla nové úžasné, které prostě musíš mít. Takhle jednou v té popelnici skončíš sama.

0/0
28.1.2010 15:58

admiral666

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

to je pekne debilni, mam par dobrych znamych i mimo gotickou komunitu a tito semtam narazi na holku - dusevniho mrzaka, ktera ma nazory typu "kdo miluje, necha milovaneho volne odejit" (prip. volne preletat na bokovkach), "kdo chce vlastnit, tak nemiluje" a podobne degenerovane new age smysleni. Nekteri tomu v zoufalstvi podlehli a prejali tyto ideje za sve, nekteri se nacas pridali k nasemu gothickemu nekonecnemu utrpeni, temnym covenum a poslechu metalu (ale preslo je to ;-( ). Ja osobne jsem narazil na jednu, ktera me sice nechala (goticka to nebyla, takze zadna ztrata), nicmene ac odesla ona, tak se domahala jakehosi mentalniho propusteni, ze se mam smirit a rict ji, ze ji nemiluju. Ale proc bych ji to ulehcoval, ze :-)

0/0
28.1.2010 16:17

Luborka

Re: Těžko lze stavět svoje štěstí

No, pojem milovat  pro mne zahrnuje vše pod slovy rozumím a chápu. To je vše. Jedině pochopení sebou přinese smíření se¨, například s odchodem milované osoby. Nenávist nebo zloba bude nadále živit smutek v srdci. Není důvod cokoliv ulehčovat komukoliv. Pokud Vás uspokojuje, že jste  to té bývalé natřel, asi je to v pořádku, jestli tím netrpí ani ona.  Nebo snad máte nějaké výčitky? Každý se může rozhodnout sám za sebe jak bude na události nahlížet, jestli jako na tragédii, nebo prostě přirozený vývoj událostí. Osobně, vnímám děje jak se dějí, nikoho neodsuzuji a vyhýbám se různým označením typu "omyl přírody" vy  soudíte lidi a dle toho konáte. Vždycky je důvod proč odcházíme nebo opuštíme, ale to co přejeme jiným se nám mnohokrát zúročí.

0/0
29.1.2010 16:14

Dass

Pár slov

Jenže pak se ocitnete na té špatné straně a všechno to "nikdy bych to neudělal" je vám k smíchu. Je hezká, chytrá, rozumíte si s ní, jako s nikým na světě, ale problém je, že je vdaná ...

Sám nevím, co s tím. Nechci odpuštění, nechci podporu. Prostě jsem jen potřeboval napsat, že to chápu.

0/0
26.1.2010 22:43

Vikina

Re: Pár slov

Buď v sobě mám něco, co mi tohle nedovolí, i kdyby se objevila královna ze Sáby, nebo to prostě nemám - ale pak aspoň trapně neomlouvám své sobectví.

Pravda, někteří lidé nemají o sobectví ani páru.

0/0
26.1.2010 23:13

fr-mottl

Re: Pár slov

je to mozno pozorovat uz dobre 15 let, chlapi maji potrebu vyjadrit pochopeni, nevedi co s tim a klidne to ventilujou ... driv by byl nekdo takovej pro smich, ale dneska si toho nikdo ani poradne nevsimne ...

0/0
26.1.2010 23:13

SID09

Re: Pár slov

Takových ženských chodí po světě. Mládenče - na takový experiment musí být alespoň 2. Musí si to pak v hlavě přebrat každý sám z této dvojice. Nestačí, aby si to přebíral jen jeden.

No a pak je ještě jedna varianta - krátce se sblížit ( když je to tak nepřekonatelný cit ) a ponechat si pro zbytek života jen krásný vzpomínky - tedy pro oba to musí být od počátku jasný jak to skončí.  Mravokárci mě ukamenují, ale taky to funguje. A ta vaše paní pak ocení ( pokud k sobě nemáte nepřekonatelný odpor ), že jste takový bačkora, kteý by určitě žádnou jinou ženskou neulovil a že vás má jen pro sebe. !!;-D

0/0
27.1.2010 6:51

Wendolene

Ne, nikdy

Osudova laska a nam souzeny, vyvoleny jsou jen romanticke povzdechy.Pokud uz nekdo ma rodinu, a opousti ji kvuli "osudove 'lasce", tak je nezodpovedny a vetsinou stejne osudova laska skonci a zacne jina "osudova laska"...clovek si muze myslet stokrat, ze jisty partner je ten pravy, ale opravdova laska to neni, to ze se k nam nekdo hodi, neznamena, ze budeme stastni. Lide, kteri se k sobe hodi mene, maji vice uspesne vztahy, nebot se museji vic snazit, zatimco ti, kteri se k sobe silene hodi, se tak nesnazi a usinaji na vavrinech...rodina znamena zodpovednost, povinnost a obet a laska, a kdo tohle opusti, je bezcharakterni clovek.

0/0
26.1.2010 22:21

littlemisssunshine

Re: Ne, nikdy

Wendy, lip bych to nenapsala:-)

0/0
26.1.2010 22:26





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.